راهساز كوماتسو
قطعات

دنياي طراحي وب سايت بسيار متفاوت ،عظيم ،به روز ويا بهتر بگوييم ناشناخته البته براي بسياري از  اشخاصي است كه از دانشگاه فارغ التحصيل شدند و به تازه وارد دنياي كار و 0اين عرصه از فعاليت شدند.

همانگونه كه پيشرفت و تكنولوژي و كشف استعدادها را در اين دنياي طراحي وب سايت مي بينيم الگوهايي را به طراحان وب سايت پيشنهاد مي كنيم .اين بازار دنياي طراحي وب سايت شگفت انگيز و متفاوت  است.

همانند بسياري از شغل ها همراه با استرس و مسائل مربوط به همان زمينه است.مسئله شگفت انگيزي كه در اين مورد مطرح مي شود تجربه اي ايست كه در اين زمينه با استفاده از فعاليت هايي كه در دنياي طراحي وب سايت انجام مي دهيم به دست آوريم كه هم ديد ما را تغيير مي دهد وهم تفكر عميق تري را براي ما به وجود مي آورد .اهميتي ندارد كه چه افرادي باهوش هستند و چه افرادي نيستند مهم فعاليت وتلاشي كه به دست آوردن مهارت دراين دنياي طراحي وب سايت به كار مي گيريم.

سعي كنيد اولين كار خود را كار رويايي انتخاب نكنيد

اولين مسئله اين است كه بايد به دنبال شركتي باشيد كه درآن جا مشغول به كار شويد شركت هاي بزرگ ومعروفي كه ميتوانيد كار كنيد ولي براي شروع كار بهتر است كه از شركت هاي متوسط تر فعاليت كنيد. طراح وب سايت بلافاصله بعد از فارغ التحصيلي تجربه و سابقه ي شغلي ندارند . پس بايد براي كسب تجربه و مهارت دراين زمينه نهايت تلاش خود را انجام دهيد و خودرا ارتقا دهيد و پيشرفت كنيد.

همان گونه كه گفتيم شما تجربه كار كردن را به دست آوريد اين تجربه كاري خود را مي توانيد در نمايندگي ها كه طراحان وب سايت بسيار حرفه اي و كاربلد را دارد ومي توانند در طراحي نمونه كار ها و بسياري از مسائل به شما كمك كنند.

جزئيات بسيار اهميت دارد

در طراحي وب سايت دقت و جزئي نگري بسيار اهميت دارد و اين باعث حرفه اي و مرتب كار كردن شما مي شود . هر فاكتوري كه در زمينه طراحي وب سايت استفاده مي شود دقيق زيرنظر گرفته مي شود. فاكتورهايي كه نيز بايد دقيق بررسي شود. رزومه كاري، ارتباطات ايميلي، نمونه كار و پروفايل هاي شبكه هاي اجتماعي.

البته در نظر داشته باشيد طراحي وب سايت خود را دقيق و بااهميت دادن به جزئيات انجام دهيد. همچنين مكاتبات وارتباطات حرفه اي را فراموش نكنيد.

چگونگي استفاده از تاپيوگرافي

بسياري از فاكتورهايي كه موجب پيشرفت و يا شكست در فرآيند طراحي وب سايت مي شود تايپوگرافي است كه اين موارد از اصلي ترين فاكتورها در طراحي وب سايت مي باشد.

بايستي در نظر داشته باشيد كه چطور از تايپوگرافي در فرآبند هاي مختلف استفاده كنيدو باخبر هستيد كه حالت و پيام هاي هر مدل فونت ها چه مقصودي را كاربران وب سايت مي رساند.همچنين به خوانا بودن و فاصله هاي بين حروف ها و فاصله هاي بين كلمه ها در طراحي وب سايت دقت كافي را داشته باشيد.

نظرات كاربران وب سايت را در نظر داشته باشيد

شما به عنوان يك طراح وب سايت بايد بدانيد كه كاربران آن وب سايت دارايي هاي آن هستند و اهميت بسياري دارند. راه به دست آوردن اين دارايي بايد گوش دادن و ارتباط داشتن با كاربران وب سايت است تا شما بتوانيد يك طراحي وب سايت عالي با رضايت كامل مشتري داشته باشيد.

علاوه بر گوش دادن به موادي كه مشتري به شما در طراحي گفته مي شود شما بايستي وب سايت را طوري طراحي كنيد كه باب ميل مشتري خود باشد.ممكن است اين موارد اتفاق بيفتد كه وب سايتي كه طراحي ميكنيد مورد پسند شما نباشد اما در شركتي كه كار ميكنيد هميشه اولويت با مشتريان آن وب سايت است.

با طراحان وب سايت حرفه اي مشاركت كنيد

شما بايد در اين راه تلاش بسيار زيادي كنيد تا به يك طراح وب سايت حرفه اي تبديل شويد كه علاوه بر طراحي وب سايت هايي كه انجام مي دهيد بتوانيد در طراحي وب سايت عالي هم با ساير افراد همكاري داشته باشيد . همچنين شبكه هاي اجتماعي مهم ترين و اساسي ترين براي اشتراك گذاري و شناساندن شما به عنوان يك طراحي وب سايت است .و مي توانيد طراحي و پروژه هاي كاري خود را به كاربران نمايش دهيد.

تلاش كنيد كه در مباحث و جلساتي حضور فعال داشته باشيد كه در همان حيطه ي كاري خود طراحي وب سايت فعاليت كنيد. طراح وب سايت را در رسانه هاي اجتماعي دنبال كنيد و در مورد اخبار جهان و پروژه ي كاري و تخصصص طراحي وب سايت در جريان باشيد و با آنها مشورت كنيد. شما با استفاده از اين شبكه هاي اجتماعي با طراحي وب سايت هاي فوق العاده آشنا مي شويد كه الگوهاب خوبي براي تجربه كاري شما مي شود.

الگوهاي طراحي وب سايت را بادقت انجام دهيد

هنگامي كه صحبت از الگوهاي موجود در طراحي وب سايت مي شود بهتراست به روز باشيد و از اين الگوهاي طراحي وب سايت به موقع و درست انتخاب كنيد ومتناسب با اهداف خود از طراحي وب سايت خود درنظر بگيريد.

البته همچنين بهتر است كه در طراحي وب سايت فاكتورهايي كه به كار مي بريم جديد و به روز باشد و با پروژه ي كاري خود مطابقت داشته باشد.

مطالب وب سايت خود را حرفه اي كنيد.

فقط به اين خاطر نيست كه شما به عنوان طراح وب سايت نتوانيد مطالب وب سايت خود را توليد كنيد. البته شما بايد اطلاعات كافي در مورد تغيير دادن مطالب وب سايت و ويرايش آن داشته باشيد. بهتر است بدانيد كه طراحي وب سايت با داشتن توليد محتواي حرفه اي ارزش دارد.

اين مطلب موقعي تاثير گذار است كه قصد داشته باشيد تنها اين فرآيند طراحي وب سايت را به دوش بگيريد. حتما بايد به نكات گرامري و نگارشي موجود در مطالب طراحي وب سايت دقت كنيد.تا زودتر به نتايجي كه از اين طراحي وب سايت مي خواهيد برسيد.

به طراحي وب سايت خود اطمينان داشته باشيد

شما زماني در زمينه طراحي وب سايت موفق خواهيد بود كه براي افرادي كه هيچ اطلاعاتي از اين تخصص ندارند بتوانيد به خوبي شغل خود را توضيح دهيد و فرد مقابل آن را را درك كند. اينكه چگونه شما توضيح دهيد بسيار اهميت دارد همين توضيحات ميتواند كاربران و البته مديرعامل شما را قانع كند كه از ديد شما به طراحي وب سايت نگاه كنند.

هنگامي كه صحبت از طراحي وب سايت مي شود منطقي و خونسرد باشيد و سعي كنيد از ديد يك فرد عادي به طراحي وب سايت نگاه كنيد. همين كه بگوييم طراحي وب سايت عالي است كفايت نمي كند توضيحات ما عالي بودن آن را ثابت كند.

شروع طراحي وب سايت با كاغذها

افراد براي شروع هر كاري ابتدا آن را روي كاغذ پياده سازي مي كنند بر روي كاغذ به راحتي هر تغييراتي كه مي خواهند را اعمال كنند. اين مورد بسيار اهميت دارد كه شما بتوانيد پروژه ي كاري كه مي خواهيد را روي كاغذ اجرا كنيد زماني كه اين كار را انجام مي دهيد درصد اشتباه شما پايين مي آيد وطراحي وب سايت شما تميزتر انجام مي شود.اين مورد را مي توانيد در هر زمينه كاري كارت ويزيت و بروشور و غيره به راحتي انجام دهيد.

هماهنگ كردن سبك خود با طراحي وب سايتي كه انجام مي دهيد

هر طراح وب سايت در زمينه كاري خود داراي سبك هاي متفاوتي هستند اين سبك ها مي توانند كلاسيك و يا ساده و براي بعضي از آنها به روز باشند. هنگامي كه طراحي وب سايت را براي كاربران انجام مي دهيد اولويت در طراحي وب سايت نظر كاربر در مورد طراحي مي باشد شما به گونه اي طراحي وب سايت خود را انجام دهيد كه با نظر  مشتري وب سايت هم عقيده باشد.

در مورد سبكي كه در طراحي وب سايت خود در نظر مي گيريد بايد هميشه سبك انتخابي به روز باشد تا بتواند با طراحي وب سايت شما همخواني داشته باشد.

در اجتماع و محيط كاري خود فعال باشيد

بهتر است كه در اجتماع شركت داشته باشيد. براي بسياري از طراحان وب سايت پيش آمده است كه اولين تجربه شغلي شان در شهرهاي اطراف  وبه دور از خانواده ي خود و آشنايان باشد. سعي كنيد در اجتماع حضور داشته باشيد و روابط اجتماعي خود را قوي كنيد.در جامعه حضور يابيد.

از اين طريق ارتباط هايي را شكل مي دهيد و با بسياري از طراحان وب سايت در تماس هستيد. تلاش كنيد كه در بعضي موارد كارهاي نيك و پسنديده به صورت رايگان طراحي وب سايت را انجام دهيد. گروه هايي نظير DESIGN FOR DIGNITY يا GRASSROOTS.ORG منابعي و ايده هايي را در اين زمينه به شما ارائه مي دهند.

از شركت هاي درست و كاربلد كمك بگيريد

در ارگان ها و شركت هاي حرفه اي شركت كنيد. با توجه به طراحي كه انجام مي دهيد اين عضويت هاي كه داريد متفاوت مي تواند باشد.

در ادامه بعضي ازاين ارگان ها وجوددارد:

ADOBE MEETUPS
AIGA
SOCIETY OF PUBLICATION DESIGNERS
ASSOCIATION OF WEB DESIGN PROFESSIONALS
SOCIETY FOR NEWS DESIGN

طراحي وب سايت خود را تميز و زيبا طراحي كنيد

به دست آوردن جلب اعتماد به عنوان يك طراح وب سايت بسيار مهم است . البته در اوايل سال هاي كاري شما اين اعتماد كردن اهميت فراواني دارد. شما بايد تلاش كنيد كه با داشتن كيفيت كار خود معروف شويد همچنين با فرهنگ واخلاق خود و توانايي انجام كار درست اين را به ديگران اثبات كنيم.

شما با برخورد عالي و رفتار درست با كاربران و عملكرد صحيح در ادارات وچگونگي اعمال كارها بازخورد شما را در طراحي وب سايت به نمايش مي گذارد.

در طراحي وب سايت خود از دفترچه هاي پبش طراحي استفاده كنيد

به ندرت مي توانيد طراحان وب سايت را بيابيد كه داراي دفترچه از قبل آماده شده نباشند. هميشه يه ياد داشته باشيد و سعي كنيد در زمينه طراحي وب سايت دستوراتي را حفظ كنيد.اين دفترچه يك راهنماي عالي براي داشتن ايده هاي حرفه اي شما است و شما را خلاق مي كند.

خود واقعي خودتان باشيد

در آخر بهتر است كه خود واقعي خود باشيد و فاكتورهاي زيادي در زمينه ي طراحي وب سايت وجود دارد،قبل از آن و بعد از آن و در حين انجام كار .

تلاش كنيد به فكر كارهايي كه پر هيجان و با جذابيت، باشيد. در همه كارها هم روزهاي خوب وجود دارد و هم روزهاي بد. كه ما بايد تلاش كنيم كه روزهاي بد تاثيري بر روزهاي خوب ما نگذارد. ممكن است در روزهاي كاري مواردي باشد خوشايند نباشد،نبايستي اين موارد به كار ما لطمه وارد كند. محيط كاري خود را جوري قرار دهيد كه افراد بتوانند با يكديگر ارتباط برقرار كنند و باهم همكاري داشته باشند.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۲۳:۱۰ ] [ راهساز كوماتسو ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی