راهساز كوماتسو
قطعات

ين مقاله در حال بروز رساني مي باشد.

با توجه به تغييرات سياست هاي موتورهاي جستجوگر و به روز شدن الگوريتم هاي موتورهاي جستجوگر گوگل براي بهينه سازي وب سايت ها (سئو وب سايت)، وب سايت وان قصد دارد مقاله اي مختص نكات كليدي و راه كارهاي پيشنهادي در زمينه "بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت" براي كاربران خود قرار دهد و با توجه به هر الگوريتم، راه كارهاي خود را براي وب مسترها و كاربران ارائه دهد.
وب سايت وان در نظر گرفته است كه اين مقاله را با توجه به تغييرات احتمالي در سياست هاي موتورهاي جستجوگر گوگل همواره آپديت نمايد.
در اينجا نياز است بگوييم هيچ راه قطعي اي و صد درصد تضميني اي براي بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت ها وجود ندارد و با توجه به شناخت و پيشرفت و تغييرات تكنولوژي و فناوري ها حال حاضر اين منطقي است كه با پيشرفت وب سايت ها موتور هاي جستجوگر گوگل هم هميشه الگوريتم هاي بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت خودشان را تغيير مي دهند،به عنوان مثال و شناخته شده، اينكه موتورهاي جستجوگر گوگل تا همين حالا الگوريتم ها و ربات ها و سياست هاي خود را براي بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت بارها و بارها تغيير مي دهند و به روز مي كنند همانند همين ربات هاي چند سال اخيرش با نام هاي پاندا ، مرغ مگس خوار، عنكبوت ، پنگوئن و..، كه هر كدامشان سياست هاي به روز شده و جديد خودشان را براي شناساندن وب سايت ها در نظر مي گيرند و اين را هم دمد نظر بگيريد كه اين ها همان سياست ها مكمل و تكميلي هم ديگر هستند بايد گفت اين گونه نيست كه بتوان يك ربات جديد را معرفي كرد كه كلا سياسيت هاي ربات قبلي را از بين ببرد ، اين ها هميشه مكمل يكديگر هستند و در كنار هم عوامل وب سايت ها را بررسي و چك مي كنند تا برترين و با كيفيت ترين نتايج ممكن را به كاربران خودشان ارائه دهند،

همواره مد نظر خود داشته باشيد كه استفاده از راه هاي تقلبي و غير قابل استاندارد براي بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت در آخر به نتيجه نخواهيد رسيد ، امكان دارد در كوتاه مدت اين اتفاق بيفتد اما با پيشرفت روزانه تكنولوژي و فناوري اين مورد منطقي است كه راه هاي تقلبي و پيچش هاي غير قابل استاندارد نهايتا به بن بست خواهند رسيد و اشخاصي كه از طريق اين راه ها توانستند خودشان را بالا ببرند در نهايت سقوط خواهند كرد،
در بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت اصول منطقي و قابل استاندارد و قوانين تعريف شده و مشخصي است كه ميتوان با رعايت ودقت كامل تك تك اين اصول ، راه شما را براي بهينه كردن بهتر وب سايتتان هموارتر خواهد كرد،
اين فاكتورهايي كه براي شما ليست مي كنيم در برخي مواقع نكاتي كه گفته مي شود ممكن است ارزش و اثرگذاريشان بسيار كمتر مي شود و در واقع برخي نكات  حياتي و بحراني خواهند بود كه وجود و عدم وجودشان موجب پيشرفت و يا شكست رتبه وب سايت شما خواهند شد، ما تلاش خواهيم كرد كه در توضيحاتي كه ارائه مي دهيم مقدار اثر گذاري هر نكته را براي شما بازگو كنيم
بهتر است فراموش نكنيم كه عوامل بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت جمع آوري شده در اين مقاله برگرفته از منابع معتبر در زمينه بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت و هم چنين تجربه ي كاري وبمسترها و سئوكاران حرفه اي است ، كه اصول كارما براساس استانداردها خواهد بود و ميتوان گفت كه در اين آموزش ها به هيچ عنوان از راه هاي كلاه سياه و تقلبي استفاده نخواهيم كرد.


طول عمر دامنه وب سايت

موتورهاي جستجوگر گوگل عمر يا سن دامنه ها را كه يكي از عوامل بهينه سازي وب سايت و يا سئو وب سايت مد نظر گرفته مي شود، تاثير اين عوامل زياد نيست.
مت كاتز يكي از كاركنان بخش اسپم ياب گوگل در اين باره مي گويد:
تفاوت دامنه اي كه شش ماه از مدت زمان ثبت آن گذشته است با دامنه اي كه يك ساله است چندان زياد تفاوت ندارد.


كلمات كليدي كه در ادامۀ دامنه وب سايت ظاهر مي شوند

استفاده كردن از عبارت و كلمه هاي كليدي در دامنه وب سايت و در ادامه دامنه وب سايت يكي ديگر از عوامل بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت است اين تاثيرگذاري هم بسيار پررنگ نمي باشد اما موضوع اهميت دارد كه موتورهاي جستجوگر گوگل عبارت و كلمه هاي كليدي كه در نام دامنه و ادامه دامنه وب سايت وجود دارند را به صورت پر رنگ نمايش دهند.


كلمات كليدي به عنوان اولين كلمه در دامنه وب سايت

تجربه نشان داده دامنه هايي كه عبارت و كلمه هاي كليدي مرتبط با فعاليت خودشان در آغازشان وجود دارد نسبت به دامنه هايي كه در آن ها از عبارت و كلمه هاي كليدي استفاده نشده يا عبارت كليدي آن ها در آخر يا اوسط دامنه وجود دارند نتيايج بهتري در بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت دارند.


مدت زمان ثبت دامنه وب سايت

همان طور كه مي دانيد دامنه هايي كه سالهاي زيادي است كه مورد استفاده قرار گرفتند بسيار بيشتر ارزش دارند تا دامنه هايي كه سن كمي تري دارند و جديد هستند، حداقل مقصود ما اين است كه يك دامنه كه چند سال استفاده مي شود و فعال است قطعا حرفي براي گفتن دارد.


كلمات كليدي در نام زير دامنه

طبق تحقيقاتي كه وب سايت www.moz.com (يكي از بزرگان بين المللي در دهكده جهاني وب در بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت) انجام داده است وجود عبارت و كلمه هاي كليدي حتي در نام ساب دامين (زير دامنه) مي تواند به بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت كمك كند.


تاريخچه دامنه وب سايت

موتورهاي جستجوگر گوگل هميشه سابقه يك دامنه وب سايت را مورد بررسي قرار مي دهند، تا اين كه بتوانند لينك هاي مخرب (لينك هايي كه به صفحاتي كه وجود ندارند پيوند داده مي شوند) را جمع آوري كنند.


EMD يا دامنۀ دقيقاً همتا

مخفف واژه EMO (Exact Match Domain) به اين معني كه دامنه دقيقا همتاي كارمان باشد يعني دامنه وب سايت دقيقا خود كلمات كليدي ما باشند موتورهاي جستجوگر گوگل اگر وب سايت دقيقا همتاي بي كيفيتي را پيدا كنند از اعتبار ميزان نمايش دامنه هاي دقيقا همتا كم خواهند كرد.


اطلاعات WhoIs خصوصي در مقابل عمومي

WhoIs وب سايتي است كه اطلاعات شخصي مالك يك دامنه را نشان مي دهد. هر كسي مي تواند اطلاعات WhoIs دامنه وب سايت خودش را خصوصي(Private) و يا عمومي(Public) كند ما نمي گوييم كه خصوصي كردن اطلاعات WhoIs كار درستي نيست ولي زماني كه عوامل متعددي را كنار يك ديگر قرار داده ايد، امكان دارد كمي خصوصي بودن اطلاعات مالك دامين تاثير اندكي منفي اي در بهينه كردن وب سايت و سئو وب سايت بگذارد.


جريمه شدن مالك دامنه وب سايت ها

اگر يك دامنه توسط موتورهاي جستجوگر گوگل به عنوان اسپمر شناخته شوند اين موضوع ممكن است كه مابقي دامنه هاي مربوط به مالك دامنه اسپمر را هم تحت تاثير خود قرار خواهد داد اينگونه مي شود كه ساير وب سايت هايي كه متعلق به اين شخص است را با دقت بيشتري مورد بررسي قرار خواهند گرفت و اين امر مي تواند در رتبه گرفتن وب سايت در موتورهاي جستجوگر گوگل مفيد باشد.


دامنه هاي كشوري

دامنه هاي با پسوند هاي كشوري روي رتبه وب سايت در آن كشور تاثير مثبتي مي گذارد، اما در رتبه بندي هاي جهاني محدودتر مي شود.


كلمه كليدي در تگ عنوان وب سايت

تگ عنوان در هر صفحات وب سايت بخش بسيار مهمي را براي بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت و رتبه بندي توسط موتورهاي جستجوگر گوگل مي باشد.
در حال وجود عبارت و كلمه هاي كليدي در عنوان وب سايت تاثيرات مثبت و بسيار زيادي در رتبه بندي وب سايت خواهند گذاشت.


تگ عنواني كه با كلمه كليدي آغاز مي شود

استفاده از عبارت و كلمه هاي كليدي در ابتداي تگ عنوان وب سايت تاثير بسيار بهتري را در رتبه بندي موتورهاي جستجوگر گوگل مي گذارد.


كلمه كليدي در تگ توضيحات

به كاربردن از عبارت و كلمه هاي كليدي در تگ توضيحات وب سايت را تاثير بهتري در رتبه هاي موتورهاي جستجوگر گوگل خواهد گذاشت .


كلمه كليدي كه در تگ H1 ظاهر مي شود

استفاده كردن از عبارت و كلمه هاي كليدي در تگ H1 وب سايت تاثير بيشتري در رتبه بندي موتورهاي جستجوگر گوگل مي گذارد و نشان مي دهد كه اين محتويات تگ مربوط با يك موضوع و يا يك فعاليت مي باشد.


كلمه كليدي عبارتي است كه بيشترين تكرار در متن وب سايت را داشته باشد

استفاده از يك عبارت و كلمه هاي كليدي به صورت مكرر و مداوم در وب سايت مي تواند فعاليت و موضوع يك وب سايت را براي موتورهاي جستجوگر گوگل مشخص كند.


طول محتوا

نوشته ها و محتواهاي صفحاتي از وب سايت كه تعداد كلنه هاي بيشتري را داشته باشند نسبت به نوشته ها و محتواي كمتري ، در سئو وب سايت و بهينه سازي وب سايت تاثير بيشتري خواهد گذاشت.


چگالي كلمات كليدي

چگالي كلمات كليدي يعني نسبت تعداد تكرار يك كلمات كليدي نسبت به كل نوشته، موتورهاي جستجوگر گوگل از چگالي عبارت براي مشخص كردن موضوعات وب سايت استفاده مي كنند، اين را هم به ياد داشته باشيد كه استفاده كردن بيش از اندازه از عبارت كليدي موجب تاثيرات منفي در بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت شما خواهند شد.


مفهوم نهفته در كلمات كليدي موجود در محتوا (LSI)

اين گزينه براي آن دسته از عبارت كليدي است كه معناي چند كلمه اي را مي دهند، كه بايد در وب سايت به هر طريقي منظور خود را به موتورهاي جستجوگر گوگل بفهمانيد.


وجود كلمات كليدي LSI در تگ عنوان يا توضيحات

اين گزينه براي آن دسته از عبارت كليدي است كه معناي چند كلمه اي مي دهند، بايد در وب سايت به هر نحوي منظور خود را به موتورهاي جستجوگر گوگل برسانيد.
درست مانند متن صفحات، عبارت كليدي LSI در تگ عنوان يا تگ توضيحات به موتورهاي جستجوگر گوگل كمك مي كنند تا تفاوت هاي بين كلمات و عبارات هم معني را تشخيص دهند اين عوامل هم نشان مي دهد كه مربوط بودن است.


سرعت بارگذاري صفحات از طريق HTML

يكي از عوامل بسيار مهم در رتبه بندي وب سايت بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت براي موتورهاي جستجوگر گوگل سرعت بارگذاري يا لود شدن صفحات وب سايت مي باشد موتورهاي جستجوگر گوگل اين فاكتورهاي بسيار مهم را با دقت زيادي بررسي مي كنم و در رتبه بندي و بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت تاثير مي گذارد.


محتواي تكراري صفحات وب سايت

محتواي تكراري در يك وب سايت يا حتي محتواي تكراري ويرايش شده در يك وب سايت ، تاثيرات منفي براي رتبه بندي و بهينه سازي و سئو وب سايت موتورهاي جستجوگر گوگل دارد.


22Rel=Canonical (نامتعارف بودن)

استفاده از اين مورد موجب مي شود موتورهاي جستجوگر گوگل صفحه هاي وب سايت شما را به عنوان محتواي تكراري مد نظر نداشته باشد.


سرعت بارگذاري و لود شدن صفحات وب سايت در مرورگر گوگل كروم

مرورگر گوگل كروم مي تواند مدت زمان لود صفحه هاي  وب سايت را مديريت كند.


بهينه سازي تصاوير وب سايت

تمامي تصويرهايي كه در وب سايت قرار گرفته اند ميتوانند تاثير بسيار زيادي در بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت بگذارند، نكات بسيار مهمي كه براي تصاوير صفحه هاي وب سايت براي بهينه سازي و سئو وب سايت عبارت است از نام فايل، متن Alt، عنوان، توضيحات و بسياري از موارد مرتبط با تصويرها.


مدت زمان طولاني در به روزرساني محتواي وب سايت

اين موضوع را هميشه مد نظر داشته باشيد كه محتواي جديد و به روز براي موتورهاي جستجوگر گوگل اهميت بسيار زيادي دارند، موتورهاي جستجوگر گوگل به اين موضوع بسيار دقت مي كند تا حدي كه ديده مي شود حتي تاريخ به روزرساني صفحات را هم نمايش ميدهند.


تغييرات و به روزرساني محتواي صفحات

اصلاحات و ويرايش هاي ايجاد شده در هر يك از صفحات وب سايت هم به عنوان يك الگوي جديد بوده و مطالب براي موتورهاي جستجوگر گوگل شناسايي ميشوند و اضافه كردن يا پاك كردن قسمتي از محتواي يك صفحه ،بسيار تاثير مثبتي نسبت به تغيير دادن يك و يا چند كلمه خواهد داشت.


سابقۀ و تعداد به روزرساني صفحات وب سايت

اين موضوع كه صفحات وب سايت روزي و يا هفتگي يا ماهانه يا سالانه يك بار بروز شوند تاثير منحصر به فردي براي موتورهاي جستجوگر گوگل در رتبه بندي و بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت خواهد داشت پس با بروز رساني كردم بيشتر صفحه هاي وب سايت به رتبه بندي وب سايت خود كمك شاياني خواهيد كرد.


زوم كردن روي كلمات كليدي

عبارات و كلمه هاي كليدي را معمولا در اولين پاراگراف هاي صفحه هاي وب سايت نشان مي دهيد، بهترين حالت نمايش دادن استفاده از تگ هاي H ميباشد، موتورهاي جستجوگر گوگل عبارات و كلمه هاي استفاده شده بين تگ h1 را اهميت بسزايي ميدهد.


كلمات كليدي در تگ هاي H2 ، H2

همان گونه كه گفتيم استفاده كردن از تگ هاي H به ترتيب بزرگتر به كوچكتر تاثير خودشان را در معرفي عبارات و كلمه هاي كليدي به موتورهاي جستجوگر گوگل را دارند.


ترتيب و نحوه استفاده از كلمات كليدي

طريق به كار بردن از عبارات و كلمه هاي كليدي يك نكته بسيار مهمي را در بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت و رتبه بندي كردن توسط موتورهاي جستجوگر گوگل ميباشد، به عنوان مثالي كه عبارت "طرز تهيه اسپاگتي" بسيار تاثير بهتري نسبت به "چطور مي توانم اسپاگتي تهيه كنم"
براي همين موضوع بهتر است براي مشخص كردن عبارات و كلمه هاي كليدي با دقت بيشتر و بسيار حساس تر انجام دهيم تا بتوانيم بهترين عبارات كليدي را استفاده نماييم زيرا همين انتخاب عبارت و كلمه هاي كليدي يك عامل بسيار مهم ميباشد چرا كه بسياري از وب سايت ها با انتخاب صحيح همين عبارت ها خود را براي موتورهاي جستجوگر گوگل محبوب تر مي كنند.


لينك هاي خروجي با رنك بالا

نظريه اي وجود دارد كه مي گويد لينك دادن به وب سايت هايي با رنك بالا براي بالا بردن رتبه موتورهاي جستجوگر گوگل تاثير بسيارمثبتي دارد.


لينك هاي خروجي مرتبط

لينك هاي خروجي به وب سايت هاي مرتبط با وب سايت شما براي رتبه بندي موتورهاي جستجوگر گوگل و بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت تاثير مثبتي دارد. در مواقعي كه لينك دادن به وب سايت هاي غير مرتبط زياد اهميتي نخواهد داشت.


محتواي متن از نظر دستور زبان و غلط نوشتاري

محتواي متن از نظر دستور زبان و املاي لغات صفحات وب سايت بايد درست و صحيح باشد استفاده نادرست از دستور زبان و املاي كلمات نشان دهنده عدم دقت نويسنده مي باشد كه تاثير منفي در رتبه بندي موتورهاي جستجوگر گوگل و بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت مي گذارد به عنوان مثال اين عامل را از ديد منطقي به شما نشان خواهيم داد: شما عبارت "طرز تهيه اسپاكتي" را به اشتباه اين گونه نوشته ايد "طرز تهيه اصپاگطي"، خوب قاعدتا موتورهاي جستجوگر گوگل شما را با عبارات صحيح خواسته شده هيچ وقت پيدا نخواهد كرد.


*محتواي وب سايت ها كپي نشوند

استفاده از محتواي كپي وب سايت هاي شناخته شده توسط موتورهاي جستجوگر گوگل براي وب سايت شما هيچ تاثير مثبتي نخواهد داشت حتي بلعكس هم عمل خواهد كرد.

لازم به توضيح بيشتر است كه قوانين و مقررات بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت با سرعت بسيار زيادي در حال تغيير و بروز رساني و آپديت شدن است، و اين به اين معني است كه تمام آموزش هاي موجود در اين زمينه بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت نياز به آپديت شدن دارند تا بتوانند خودشان را با اين تغييرات بروز كنند، گروه سئو وب سايت وان با توليد محتواي 1000 نكته بهينه سازي و سئو وب سايت داراي يك بسته آموزشي حرفه اي از صفر تا 100 بهينه سازي و سئو وب سايت مي باشد، با توجه به توضيحاتي كه داده شد اين بسته آموزشي 1000 نكته بهينه سازي و سئو وب سايت همواره در حال بروز رساني است تا بتواند تغييرات سياست هاي جديد موتورهاي جستجوگر گوگل را به خوبي پوشش دهد. ما تلاش كرده ايم شما را از جديدترين و بروز ترين تكنولوژي ها و فناوري هاي روز دنيا در مورد بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت آگاه كنيم.

پايان بخش اول، ادامه مقاله بهينه سازي وب سايت و سئو وب سايت را در قسمت بعدي در بخش مقالات بخوانيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ تير ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۴۴:۳۴ ] [ راهساز كوماتسو ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی