راهساز كوماتسو
قطعات

تاريخيچه قطعات دامپ تراك كوماتسو

تصور مي شود اين قطعات دامپ تراك كوماتسو كمپرسي ابتدا در مزارع اواخر قرن نوزدهم اروپاي غربي تصور شده است. Thornycroft در سال ۱۸۹۶ با يك مكانيزم نوك پا ، يك چرخ دستي گرد و غبار بخار ايجاد كرد. اولين دامپ تراك زباله موتوري در ايالات متحده توسط شركت هاي تجهيزات كوچك مانند شركت تريلر Fruehauf ، شركت Galion Buggy و Lauth-Juergens در ميان بسياري ديگر در حدود سال ۱۹۱۰ ساخته شد. اندكي بعد تخت كمپرسي هاي هيدروليكي توسط شركت Wood Hoist معرفي شد. چنين شركت هايي در طول جنگ جهاني اول به دليل تقاضاي گسترده جنگ ، شكوفا شدند. آگوست Fruehauf قرارداد نيمه تريلر خود قراردادهاي نظامي به دست آورد ، كه در سال ۱۹۱۴ اختراع شد و بعداً وسيله نقليه شريك ، نيمه كاميون را براي استفاده در جنگ جهاني اول ايجاد كرد. پس از جنگ ، Fruehauf هيدروليك را در تريلرهاي خود معرفي كرد. آنها در اوايل دهه ۱۹۲۰ ميلادي دروازه آسانسور هيدروليك قطعات دامپ تراك كوماتسو ، وينچ هيدروليك و يك تريلر روگرفت براي فروش را ارائه دادند. Fruehauf تامين كننده برتر تريلرهاي زباله شد و مشهورترين آنها به عنوان “كمپرسي وان وان” به عنوان بهترين شركت هاي حمل و نقل سنگين ، شركت هاي ساختماني جاده و معدن به عنوان بهترين انتخاب شناخته شدند.

شركت هايي مانند شركت قطعات دامپ تراك بعد از جنگ با توليد تعدادي بدنه اكسپرس و برخي از زباله هاي كوچكتر كه به راحتي بر روي سهام قابل نصب بوده و يا تبديل مي شوند (سيستم تعليق و رانندگي سنگين) شاسي مدل T قبل از سال ۱۹۲۰ ادامه دادند. و Wood Mfg. تمام بدنه هاي زباله ارائه شده توسط فورد را بر روي شاسي هاي سنگين AA و BB خود در طول دهه ۱۹۳۰ ساختند. Galion (در حال حاضر شركت Galion Godwin Truck Body) قديمي ترين سازنده شناخته شده بدنه كاميون است كه هنوز در حال فعاليت است.

اولين دامپ تراك كمپرسي شناخته شده كانادايي در سنت جان ، نيوبرانزويك ، ساخته شد كه رابرت تي. موينيني در سال ۱۹۲۰ يك صندوق زباله را به يك كاميون مسطح متصل كرد. دستگاه قطعات دامپ تراك كوماتسو بالابر وينچ بود كه به كابل متصل شده بود كه از طريق برف (قرقره) تغذيه مي شد. يك دكل پشت كابين كابل به قسمت جلويي پايين جعبه كمپرسي چوبي وصل شده بود كه توسط يك محوري در قسمت پشتي كاميون به آن وصل شده بود. اپراتور براي بالا بردن و پايين آوردن صندوق ، ميل لنگ را چرخانده است.

 

انواع قطعات دامپ تراك كوماتسو

قطعات دامپ تراك كوماتسو ، تقريباً همه قطعات دامپ تراك زباله با استفاده از هيدروليك كار قطعات دامپ تراك كوماتسو مي كنند و تنظيمات متنوعي دارند كه هركدام براي انجام يك كار خاص در زنجيره تأمين مواد ساختماني طراحي شده اند.

دامپ تراك  كمپرسي استاندارد يك شاسي دامپ تراك است كه داراي بدنه زباله سوار بر قاب است. تخت توسط يك قوچ هيدروليك عمودي نصب شده در زير بدنه ، يا يك قوچ هيدروليك افقي و ترتيب اهرم بين ريل هاي قاب بلند مي شود و قسمت پشتي تخت در قسمت پشت كاميون قرار دارد. درب عقب را مي توان طوري تنظيم كرد كه روي لولا هاي بالا بپيچد (و گاهي اوقات نيز در لولاهاي پايين قرار گيرد) يا مي توان آن را با فرمت “High Lift Tailgate” تنظيم كرد كه در آن قوچ هاي پنوماتيك دروازه را باز كرده قطعات دامپ تراك كوماتسو و از بالاي زباله باز كنند. بدن

در ايالات متحده آمريكا اكثر دامپ تراك  زباله داراي يك محور فرمان جلو و يك محور عقب (۴ ۲ ۲ [يك] ۴ چرخ) يا دو محور عقب (۶ ۴ ۶ ۶ چرخ) كه به طور معمول داراي چرخ هاي دوگانه در هر طرف است. محورهاي پشتي پشت سر هم تقريباً هميشه نيرو مي گيرند ، [قطعات دامپ تراك كوماتسو] محورهاي فرمان جلو نيز گاهاً داراي نيرو مي شوند (۴×۴ ، ۶×۶). محورهاي بدون قدرت گاهي اوقات براي حمايت از وزن اضافي استفاده مي شوند. [قطعات دامپ تراك كوماتسو] بيشتر محورهاي عقب بدون نيرو را مي توان از روي زمين بلند كرد تا در صورت خالي بودن كاميون يا بارگيري كم ، ساييدگي به حداقل برسد و معمولاً “محورهاي بالابر” ناميده مي شود.

 

 

گيربكس قطعات دامپ تراك كوماتسو

قطعات گيربكس كوماتسو يك دستگاه در سيستم انتقال نيرو است كه كاربرد كنترل شده نيرو را فراهم مي كند. غالباً اصطلاح انتقال به جعبه دنده اي اطلاق مي شود كه از دنده ها و قطارهاي دنده اي استفاده مي كند تا بتواند سرعت و گشتاور تبديل را از يك منبع چرخشي به دستگاه ديگر تبديل كند.

در انگليسي انگليسي ، اصطلاح انتقال به كل حركت درايو از جمله كلاچ ، قطعات گيربكس كوماتسو ، شافت موتور (براي چرخ هاي عقب) ، ديفرانسيل و شفت رانندگي نهايي اطلاق مي شود. با اين حال ، در انگليسي آمريكايي ، اين اصطلاح بيشتر به گيربكس اشاره مي شود ، و استفاده دقيق از آن متفاوت است. [قطعات گيربكس كوماتسو]

بيشترين كاربرد آن در وسايل نقليه موتوري است ، در جايي كه قطعات گيربكس كوماتسو خروجي موتور احتراق داخلي را به چرخ هاي محرك تطبيق مي دهد. چنين موتورهايي بايد با سرعت چرخشي نسبتاً بالايي كار كنند كه براي شروع ، توقف و كندتر سفر نامناسب است. گيربكس سرعت موتور را به سرعت چرخهاي كندتر كاهش مي دهد و گشتاور را در روند افزايش مي دهد. در دوچرخه هاي پدال ، ماشين هاي ثابت و مكانهايي كه سرعت چرخش و گشتاورهاي مختلفي نيز دارند ، از انتقال استفاده مي شود.

اغلب ، يك قطعات گيربكس كوماتسو داراي نسبت هاي دنده هاي مختلف (يا به سادگي “چرخ دنده ها”) با امكان تغيير در بين آنها با سرعت متفاوت است. اين تعويض ممكن است به صورت دستي (قطعات گيربكس كوماتسو) يا به صورت خودكار انجام شود. ممكن است كنترل جهت دار (رو به جلو و معكوس) نيز فراهم شود. گيربكس هاي تك نسبت نيز وجود دارند كه به سادگي سرعت و گشتاور (قطعات گيربكس كوماتسو) خروجي موتور را تغيير مي دهند.

در وسايل نقليه موتوري ، قطعات گيربكس كوماتسو به طور كلي از طريق چرخ دنده يا كلاچ يا اتصال مايع به ميل لنگ موتور متصل مي شود ، بخشي از آن به اين دليل كه موتورهاي احتراق داخلي نمي توانند زير يك سرعت خاص كار كنند. خروجي گيرنده از طريق ميلگرد به يك يا چند ديفرانسيل منتقل مي شود ، كه چرخ ها را به حركت در مي آورد. در حالي كه يك ديفرانسيل ممكن است كاهش دنده را نيز فراهم كند ، هدف اصلي آن اين است كه چرخ ها را در هر دو انتهاي محور اجازه چرخش با سرعت هاي مختلف (ضروري براي جلوگيري از لغزش چرخ در چرخش ها) مي دهد زيرا باعث تغيير جهت چرخش مي شود.

انتقال دنده قطعات گيربكس كوماتسو/ كمربند معمولي تنها مكانيسم براي سازگاري سرعت / گشتاور نيست. مكانيسم هاي جايگزين شامل مبدل گشتاور و تبديل نيرو (به عنوان مثال انتقال ديزل برقي و سيستم درايو هيدروليك) هستند. تنظيمات تركيبي نيز وجود دارد. انتقال خودكار از بدنه دريچه اي براي تغيير دنده ها با استفاده از فشار مايع در پاسخ به سرعت و ورودي دريچه گاز استفاده مي كند.

ساده ترين گيربكس ها ، كه اغلب به آنها قطعات گيربكس كوماتسو داده مي شود تا سادگي آنها را منعكس كند (اگرچه سيستم هاي پيچيده نيز در گيربكس به گيربكس نيز گفته مي شوند) ، كاهش دنده (يا به ندرت تر ، افزايش سرعت) را فراهم مي كنند ، گاهي اوقات همراه با تغيير زاويه سمت راست. از شافت (به طور معمول در هليكوپترها ، تصوير را ببينيد). اين موارد اغلب در تجهيزات كشاورزي PTO استفاده مي شود ، زيرا محور PTO محوري با نياز معمول به شافت محور مغاير است ، كه يا عمودي است (مانند مورس هاي دوار) يا به صورت افقي از يك طرف اجرا به طرف ديگر گسترش مي يابد. (مانند پخش كننده كودهاي كودي ، مگس گاو و واگن علوفه). تجهيزات پيچيده تري از قبيل خرده سيلوها و برف گيرها داراي بيش از يك جهت درايو هستند. بنابراين قطعات گيربكس كوماتسو از جعبه دنده گشتاور تقسيم شده استفاده مي كنند كه در آن نيرو از موتور در دو جهت براي روتورهاي مختلف گرفته مي شود.

برخي از گيربكس هاي دستي داراي نسبت بسيار كمي براي تجهيزات دنده اول هستند كه به آنها دنده خزنده يا دنده مادربزرگ مي گويند. چنين چرخ دنده هايي معمولاً همزمان نمي شوند. اين ويژگي در كاميون هاي وانت متناسب با كاربري تريلر ، كشاورزي يا كار در سايت ساخت و ساز متداول است. در حين استفاده معمولي در جاده ، كاميون معمولاً بدون استفاده از دنده خزنده رانندگي مي شود و از دنده دوم از حالت ايستاده استفاده مي شود.

 

 

قطعات  لاستيك دامپ تراك كوماتسو

نرخ چرخ نرخ بهار مؤثر است لوازم دامپ تراك كوماتسو كه در چرخ اندازه گيري مي شود و برخلاف اندازه گيري نرخ بهار به تنهايي.

ميزان چرخ ها معمولاً برابر قطعات دامپ تراك كوماتسو يا به طور قابل توجهي كمتر از نرخ بهار است. معمولاً چشمه ها روي بازوهاي كنترل ، بازوهاي چرخان يا برخي از اعضاي تعليق محوري نصب مي شوند. مثال بالا را در نظر بگيريد كه ميزان بهار ۵۰۰ پوند بر اينچ (۸۷٫۵ نيوتن بر ميلي متر) قطعات پمپ هيدروليك كوماتسو محاسبه شده است لوازم دامپ تراك كوماتسو ، اگر مي خواهيد چرخ ۱ را در (۲٫۵ سانتي متر) (بدون حركت ماشين) حركت دهيد ، فنر بيشتر از حد ممكن فشرده مي شود مقدار كمتري فرض كنيد بهار ۰٫۷۵ در (۱۹ ميلي متر) جابجا شود ، نسبت بازوي اهرم ۰٫۷۵: ۱ خواهد بود. نرخ چرخ با گرفتن مربع نسبت (۰٫۵۶۲۵) برابر بار بهار محاسبه مي شود قطعات پمپ هيدروليك كوماتسو و بدين ترتيب ۲۸۱٫۲۵ پوند در اينچ (۴۹٫۲۵ N / mm) بدست مي آيد. مكش نسبت به اين دليل است كه اين نسبت دو تاثيري روي سرعت چرخ دارد. اين نسبت به نيرو و مسافت طي شده نيز صدق مي كند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۲۹:۰۶ ] [ راهساز كوماتسو ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی