راهساز كوماتسو
قطعات

تگ هاي H1 يكي از اجزاي مهم استراتژي سئو وب سايت موفق هستند.
سئوي خوب شامل تكنيك هاي مختلفي است. يكي از بخش هاي مهم "سئو وب سايت درون صفحه" (يعني هر كاري كه در خود وب سايت خود انجام مي دهيد)، قالب بندي صفحه از طريق استفاده از HTML است. استفاده از تگ هاي H1 در صفحات شما بخش مهمي از اين امر است. آنها يكي از مهم ترين عوامل رتبه بندي موتورهاي جستجو در سايت شما هستند، بنابراين مهم است كه ياد بگيريد چگونه از آنها استفاده كنيد.

تگ هاي عنوان HTML براي قالب بندي سرفصل هاي صفحه شما به ترتيب اهميت استفاده مي شود. تگ H1 اولين تگ است كه به موتورهاي جستجو نشان مي دهد كه چه محتوايي را مي توان در بقيه صفحه انتظار داشت.

براي توضيح كمي در مورد اينكه تگ HTML چيست، HTML (زبان نشانه گذاري فرامتن) زباني است كه براي ايجاد وب سايت استفاده مي شود. تگ HTML قطعه كوچكي از كد است كه به يك مرورگر وب (مثلاً گوگل) مي گويد كه چگونه محتواي يك صفحه بايد نمايش داده شود.

شش تگ سرفصل HTML مختلف از H1 تا H6 وجود دارد. آنها از مهم‌ترين به كم‌اهميت‌تر مي‌روند، به طوري كه اندازه متن معمولاً با اهميت كاهش مي‌يابد.

يك تگ H1 با قرار دادن عنوان در بين قالب‌بندي HTML به شكل زير ايجاد مي‌شود:

محتواي خود را اينجا اضافه كنيد

.

به موتور جستجو مي گويد كه تگ از اينجا شروع مي شود و سپس

به موتور جستجو مي گويد كه تگ در اينجا تمام مي شود.

 

چرا تگ هاي H1 مهم هستند؟


تگ هاي H1 نقش مهمي در سئو وب سايت دارند. در واقع، كارشناسان سئو Moz، مي گويند كه اين دومين عامل مهم رتبه بندي است.

در صفحه، H1 ها به دليل اندازه شان بسيار قابل توجه هستند و به مردم مي گويند كه در بقيه صفحه چه چيزي را مي بينند.

در طول سال‌ها، سئو وب سايت بيشتر در مورد قابليت استفاده و دسترس‌پذيري و ارائه تجربه كاربري خوب به مردم، به‌جاي برآورده كردن تمام الزامات فني مناسب، بيشتر شده است. برخلاف تگ عنوان HTML، تگ H1 به موتورهاي جستجو نمي گويد كه چه چيزي را نمايش دهند. با اين حال، تجربه كاربر را كه براي SEO وب سايت مهم است، تحت تاثير قرار مي دهد.

بسياري از افراد در واقع از همان تگ عنوان HTML و H1 استفاده مي كنند تا زماني كه كاربر به صفحه كليك مي كند، مطابقت داشته باشند.

تگ H1 در اصل عنوان صفحه است. تگ عنوان چيزي است كه در صفحات نتايج موتور جستجو خواهيد ديد (مثلاً در گوگل اين نوشته آبي بزرگ در نتايج جستجو است)، اما تگ H1 چيزي است كه در خود صفحه قابل مشاهده است.

تگ هاي H1 انتخاب شده و قالب بندي مناسب مي تواند تفاوت قابل توجهي در رتبه بندي محتواي شما در موتورهاي جستجو و پاسخي كه از جستجوگران دريافت مي كنيد ايجاد كند.

 

آيا عنوان صفحه شما بايد يك تگ H1 باشد؟


عنوان يك صفحه وب معمولاً به عنوان يك تگ H1 برچسب گذاري مي شود.

در حالي كه هميشه اينطور نيست، اما در بيشتر موارد منطقي است. با تبديل عنوان صفحه خود به عنوان H1، نشان مي دهد كه يكي از مهم ترين محتواي صفحه است. اين فرصتي است براي استفاده از كلمات كليدي مرتبط و مشخص كردن محتواي زير.

وقتي عنوان خود را به عنوان H1 تگ مي كنيد، معمولاً متن را بزرگتر از متن بقيه صفحه مي كند. اين ايده آل است زيرا به شما امكان مي دهد عنوان خود را براي بازديدكنندگان وب سايت خود برجسته كنيد.

همچنين مهم است كه هر صفحه منحصر به فرد فقط يك تگ H1 داشته باشد، بنابراين منطقي است كه عنوان صفحه شما باشد.

هنگام ايجاد تگ H1 چه مواردي را بايد در نظر گرفت
هنگام ايجاد تگ H1 بايد به چند نكته توجه داشت. ارزش آن را دارد كه مدتي را روي تگ H1 خود صرف كنيد تا عنوان عالي براي صفحه خود ايجاد كنيد و از مزاياي SEO بهره مند شويد.

يكي از مواردي كه بايد در نظر بگيريد اين است كه مطمئن شويد عنوان H1 شما در تگ عنوان HTML شما منعكس شده است. به ياد داشته باشيد، تگ عنوان متني است كه در نتايج موتورهاي جستجو، برگه مرورگر و در رسانه هاي اجتماعي نمايش داده مي شود. تنها زماني كه يك برچسب H1 بايد با برچسب عنوان مطابق با دستورالعمل‌هاي رسمي موتور جستجو مطابقت داشته باشد، زماني است كه شما ناشر Google News هستيد. در غير اين صورت، هيچ الزامي براي انجام اين كار از موتورهاي جستجو وجود ندارد.

اگر انتخاب مي كنيد كه تگ H1 و عنوان شما يكسان باشد، لزوماً نبايد دقيقاً مطابقت داشته باشند، اما حداقل بايد در جمله بندي مشابه باشند.

 

آيا هر صفحه بايد H1 داشته باشد؟


بله… به طور كلي.

پاسخ به اين سوال اين است كه تمام صفحات مهم بايد داراي تگ H1 باشند. اما چه چيزي باعث مي شود كه يك صفحه به اندازه كافي مهم باشد كه يك صفحه داشته باشد؟ برخي از صفحات جزئي هستند كه ممكن است يك عنوان H1 منحصر به فرد لازم نباشد، تا حدي به اين دليل كه ممكن است صفحه اي باشد كه نيازي به نمايش آن در موتورهاي جستجو نداريد. مطمئن شويد كه فقط از يك H1 در هر صفحه براي تشكيل يك سلسله مراتب عنوان واضح استفاده مي كنيد.

 

طول تگ H1 چقدر مي تواند باشد؟


به عنوان يك قانون كلي، شما نمي خواهيد عنوان صفحه شما خيلي طولاني باشد. بايد مختصر باشد و تصويري از آنچه صفحه قرار است درباره آن باشد ارائه دهد.

از نظر فني، عنوان H1 مي تواند به اندازه دلخواه شما باشد زيرا محدوديتي در صفحه وجود ندارد. با اين حال، اگر تگ H1 خود را با تگ عنوان خود تطبيق دهيد (كه محدوديت هايي در ميزان قابل مشاهده بودن آن براي كاربران دارد)، بايد كمي بيشتر به طول آن توجه كنيد.

 

عنوان كوتاه‌تر اغلب قدرتمندتر است و نظر خواننده شما را جلب مي‌كند.


اما گاهي اوقات ممكن است لازم باشد از چند كلمه بيشتر براي شفافيت در مورد پيام خود استفاده كنيد. گوگل معمولاً 50 تا 60 كاراكتر اول تگ عنوان شما را نمايش مي دهد. اگر خيلي طولاني باشد، نحوه مشاهده آن در صفحه نتايج موتور جستجو را كوتاه مي‌كنند.

 

تگ هاي H1 بخش مهمي از سئو وب سايت هستند.


همه صفحات مهم در سايت شما بايد داراي تگ هاي H1 براي كشيدن خواننده و نشان دادن واضح محتواي صفحه باشند. وقتي تگ هاي H1 عالي داريد، به خصوص وقتي آنها را با تگ هاي عنوان خود مطابقت دهيد، مي تواند تفاوت زيادي در عملكرد سئو وب سايت ايجاد كند.

 

تكنيك هاي تشخيص و تصحيح خطاهاي تگ H1 بايد رعايت كنيم.


اولين قدم اين است كه برچسب هاي H1 موجود در وب سايت خود را شناسايي كنيد. در طي يك مميزي، يك خزنده براي مكان يابي همه URL ها و برچسب هاي آنها استفاده مي شود.
همچنين مي توان از ابزارهاي ديگر استفاده كرد:

استفاده از افزونه: به شما امكان مي دهد وقتي در صفحه هستيد، برچسب را ببينيد.
با مراجعه به كد منبع صفحه (راست كليك كنيد > كد منبع را نمايش دهيد و سپس "H1" را جستجو كنيد)
با اين حال، اين 2 راه حل يك اشكال قابل توجه دارند: آنها اجازه مي دهند مشاوره در حين پرواز در يك صفحه، و نه يك ليست كامل از كل سايت.

مورد 1: برچسب هاي گم شده است
بياييد صفحاتي كه حاوي تگ H1 نيستند را تحليل كنيم.

- اگر وجود نداشته باشد: خيلي بهتر، كاري براي انجام دادن وجود ندارد
- در صورت وجود: شماره و نوع صفحه(هاي) مربوطه را بيابيد:

اگر اينها صفحاتي هستند كه بايد فهرست‌گشايي شوند (سبد خريد و غيره)، بررسي كنيد كه فهرست‌زدايي شده‌اند يا اقدام به فهرست‌زدايي كنيد.
اگر اين صفحات كم علاقه هستند، مانند T&C يا صفحه استخدام، يك عنوان برچسب 1 اضافه كنيد تا واضح تر باشد، اگرچه تاثير مستقيمي بر SEO وب سايت شما نخواهد داشت.
اگر اينها صفحاتي هستند كه قرار است ترافيك SEO را به ارمغان بياورند: بايد به سرعت يك تگ H1 بهينه شده بر اساس قوانين سئو وب سايت اضافه كنيد.
مورد 2: تگ هاي تكراري
بياييد به سراغ تگ هاي تكراري H1 برويم. به عنوان يادآوري، شما هرگز نبايد 2 تگ H1 تكراري در وب سايت خود داشته باشيد، زيرا اين يا نشانه اي از صفحات تكراري است يا اينكه چندين صفحه يك كلمه كليدي را هدف قرار مي دهند كه در تضاد با صفحه و استراتژي سئوي سايت است.

- اگر وجود نداشته باشد: خيلي بهتر، كاري براي انجام دادن وجود ندارد
- در صورت وجود: شماره و نوع صفحه(هاي) مربوطه را بيابيد:

اگر اين H1 است كه CMS به طور خودكار در همه صفحات اضافه مي كند، مثلاً نام برند يا شعار آن، اين H1 بايد حذف شود. در آن صورت، چندين H1 نيز خواهد بود (به مورد شماره 5 در زير مراجعه كنيد).
اگر اين صفحات محصول داراي انواع (رنگ، ​​اندازه و غيره) هستند: به شما توصيه مي كنيم كه نوع منحصر به فرد اين محصول را در H1 مشخص كنيد. اگر علاقه اي به سئو وب سايت در اين نوع وجود ندارد (اگر كسي به دنبال چنين درخواست دقيقي نيست) حتي به شما توصيه مي كنيم كه صفحه را حذف كرده و آن را به يك صفحه محصول واحد هدايت كنيد كه تمام انواع "بي فايده" در سئو وب سايت را متمركز مي كند. اما همه اينها به معماري فني / CMS شما بستگي دارد.
اگر اين صفحات صفحه بندي شده هستند: مي توانيد از آن رد شويد، كاري براي انجام دادن وجود ندارد.
اگر اينها صفحاتي هستند كه قرار است متفاوت باشند: پس فقط تگ هاي H1 را ويرايش كنيد تا دقيق تر باشند. اگر صفحات «آژانس املاك + شهر» داريد، شهر را در H1 و نه فقط «آژانس املاك» را مشخص كنيد.
اگر اين صفحات تكراري هستند، به عبارت ديگر، چندين URL موجود كه دقيقاً محتواي مشابهي را نمايش مي دهند، احتمالاً اين يك مشكل فني است كه بايد برطرف شود. براي انجام اين كار، يكي را انتخاب كنيد كه در سايت مش بندي شده است (= لينك ها را در سايت دريافت مي كند) و يك تغيير مسير 301 از آدرس اشتباه به آدرس درست انجام دهيد + تمام لينك هاي داخلي ساخته شده در URL تكراري را حذف كنيد. مثال:
marker-h1-choose-page-mesh

==> در اينجا شما بايد 301 صفحه را با "/ fr" به صفحات بدون يا بالعكس هدايت كنيد: نسخه URL را انتخاب كنيد كه بيشترين مشبك را در سايت دارد يا بيشترين ترافيك را به همراه دارد.
همچنين لازم است تمامي لينك هاي داخلي اين صفحات تكراري حذف شوند تا گوگل براي هميشه بازديد از آنها را متوقف كند.

مورد 3: برچسب هايي كه بيش از حد طولاني هستند
به عنوان يادآوري، تگ H1 نبايد بيش از 70 كاراكتر باشد. شما مي توانيد تا صد كاراكتر رشد كنيد، اما اين به ويژه از نقطه نظر UX (تجربه كاربر) خوشايند نيست.

فراتر از 100، تگ واقعا طولاني مي شود و شما بايد آن را تغيير دهيد و دوباره آن را بسازيد، مگر اينكه اينها صفحاتي باشند كه هيچ علاقه اي به سئو وب سايت ندارند (T&C، استخدام و غيره). علاوه بر اين، از شناسايي شدن توسط الگوريتم هاي ضد هرزنامه جلوگيري مي كند.

مورد 4: برچسب ها خيلي كوتاه هستند
مايه تاسف است كه تگ هاي كوتاه H1 داشته باشيم، زيرا اين تگ روي صفحه است كه موتور آن را مرحله دوم مي بيند. گاهي اوقات، اصلاح اين تگ براي كسب موقعيت هاي زيادي كافي است.

توصيه مي‌كنيم تمام تگ‌هاي عنوان را كه كمتر از 30 كاراكتر هستند مرور كرده و تغيير دهيد تا آنها را با معنايي غني براي كلمه كليدي مربوطه تكميل كنيد.

مورد 5: تگ هاي متعدد
همانطور كه در بالا ذكر شد، اين بيشتر يك قانون CMS خودكار است كه يك H1 غير ضروري اضافه مي كند:

==> آن تگ H1 اضافي را حذف كنيد.

اكنون مي دانيد كه چگونه تگ هاي H1 خود را تجزيه و تحليل و تصحيح كنيد!

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۱۶:۰۸ ] [ راهساز كوماتسو ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی